Néhány érv a rendszeres masszázs mellett.

  • Jobb vérkeringés: A masszázs növeli a felületi és mélyen fekvő szövetek vérellátását. Sejtjeinkbe ezáltal több vér és tápanyag jut, így javítva azok regenerációját (igen, a rendszeres masszázs mellett a bőrünk is szebb lesz)  Emellett serkenti a nyirokrendszer működését, amitől javul a lerakódott salak és méreganyagok kiválasztásának és elszállításának hatásfoka.
  • Csökkenő izomfájdalom, fokozott regeneráció: A masszázs hatására javítja a vér kiürülését a hajszálerekből. A keringés felfokozása miatt a salakanyagok könnyebben ürülnek. Mivel a masszázs a toxinokat is segít eltávolítani a szervezetből, csökkenthető az izomláz.
  • Fiatalít: Masszázs hatására kitágulnak a hajszálerek, nő a sejtek oxigén ellátása, könnyebben jutnak tápanyaghoz és a káros anyagokhamarabb ürülnek ki. Fokozott keringés miatt javul a bőr nedvességellátása ezért nehezebben is szárad ki.
  • Javítható az ülőmunka miatti hátfájdalom, derékfájdalom: Mivel rengeteg ember, nagyon sok órát vagy akár a teljes munkaidejét egy íróasztal mögött tölti, az ülés terheli a legjobban az ágyégi gerincszakaszt, a rossz tartás következtében az előre eső vállak miatt a nyak és hátfájás szintén jellemző. Az izom feszülés rendszeres masszázzsal oldható.
  • Stress oldás: Rohanó világunkban, feszültek vagyunk, állandóan készenlétben, mint egy futó a rajtkockánál, aki várja a start pisztoly eldördülését. Mindenkinek jár a kikapcsolódás, pláne ha azt otthon is megteheted a mobil masszázst igénybe véve.
  • Nem utolsó sorban az egyik legfontosabb! Mert megérdemled!

Milyen gyakran masszíroztassunk?

Nem könnyű kérdés, mert bármilyen tanács ellenére az ember a saját pénztárcájához mérten hív masszőrt. Tanácsolni lehet hetente vagy havonta, de nyilván nem ez lesz egyik legfontosabb tényező.A testünket számos izom, lányszövet és ínszalag alkotja, amit az idegrendszer hálóz be, mozgat, folyamatos a terhelés rajtuk.Mint minden mozgó, működő, használatban lévő dolognak nekik is szükségük van a kezelésre, mondhatjuk karbantartásra. Ha ezt elhanyagoljuk, szépen lassan merevvé válnak, megkeményednek.

Izomcsomók, nyak és derékfájás, zsibbadó végtagok alakulnak ki. A környező izmok próbálják korrigálni a megfelelő tartást, mozgást, sérült izmok funkcióit átvenni. De a fokozott terheléstől túlterhelődnek és meghúzódnak. Lassan az egyszerű mozdulatok is kellemetlenek lesznek, pl a reggeli felkelés.

Mindenképpen a rendszeres masszázst tanácsolom, aztán mindenki maga eldönti, hogy neki hogyan jó. Hetente, kéthetente, havonta. A lényeg a rendszeres masszázs. Havonta néhány óra megéri, hogy ne érezzük magunka úgy, mint a bádogember

 

Milyen ellenérveket szoktam hallani a masszírozásról, hogy miért is nem kell neki masszázs.

  • Drága: A gyógyszerek, a rendszeresen szedett fájdalomcsillapítók és csodakrémek, vagy havi szinten 1 – 2 masszázs. Ha figyelünk magunkra, akkor a korábban felsoroltokkal valóban spórolunk?
  • Nem akarok pucér lenni, szégyenlős vagyok: Teljes testmasszázs esetén fehérneműig ajánlott vetkőzni, ékszereket érdemes levenni. Masszázs során a nem kezelt felület takarva lesz, így a vendégem nem érzi magát kényelmetlenül és megfelelő hőérzet alakul ki.
  • Nincs időm: Valóban, a masszázs időigényes elfoglaltság, de a kényelmünk és egészségünk talán megér ennyit. mobilmasszázs szolgáltatásommal azon vagyok, hogy neked még több időt spóroljak. Neked csak a masszázságyra kell felfeküdni én, intézek mindent.
  • Tiszta luxus az egész: Sok pénzt költünk felesleges dolgokra. Újabb ruha vagy cipő leárazottan 10-20 ezer forintért. Csak egy kávé vagy üdítő egy menő kávézóban alkalmanként 1000 forintért. Egy meggondolatlan online rendelés, ami csak képen nézett ki jól, de rajtunk hagy némi kivetnivalót maga után. Ha összeszámoljuk, már ott is vagyunk, hogy elég sok pénzt költöttünk el hirtelen. Nyílván ezekre néha szükség van. De ha ennek az összegnek csak egy részét fordítjuk valóban saját magunkra és élvezzük rendszeres masszázs jótékony hatásait.